ביטוח בריאות

ביטוחי הבריאות הפרטיים מטרתם העיקרית היא לגשר על הפערים שאינם מכוסים, או אינם מכוסים מספיק על ידי קופות החולים במסגרת סל הבריאות או השב"ן. מדובר הן בפערים מימוניים והן בפערים אחרים, שנובעים מהאופן שבו בנויה מערכת הבריאות הציבורית (כגון לוחות הזמנים הצפופים של הרופאים, שגוררים המתנה ארוכה לתורים ולבדיקות).
ההצטרפות לביטוח בריאות פרטי והעלויות שלה, תלויות בגיל המועמד לביטוח, מצבו הרפואי וכמובן-הכיסויים אותם הוא רוכש.

זמינות מהירה לשירותי רפואה
כיסוי רחב לטיפולים רפואיים
שקט נפשי לעתיד לכל המשפחה

אנו מבצעים עבור כל לקוח תכנון מעמיק ופרטני של התיק הביטוחי הקיים.
במידה ומדובר בלקוח ללא ביטוח בריאות פרטי, אנחנו בוחנים את צרכיו וצרכי משפחתו בהתאם לתקציבו, ובונים לו פוליסת בריאות. במידה והלקוח מגיע אלינו עם תיק קיים הבדיקה היא שונה ומצריכה אפיון מעמיק.
ישנן המון פוליסות שונות ומגוונות בעקבות לא מעט רפורמות ושינויים שהיו בענף הבריאות ולכן חשוב לדעת לנתח תיק ביטוחי של יחיד או משפחה, תוך הקפדה על ניתוח פוליסות קיימות בדיקת כדאיות לשינויים לפי מצב רפואי קיים.
כמו כן, מעקב צמוד שלנו וטיפול בשירות תביעות ביצוע השינויים הדרושים בעקבות נסיבות אישיות, הגדלת המשפחה. זאת, במטרה לסייע ללקוחותינו לשמור על רווחה אישית וכלכלית בכל מצב.

כיסויים קיימים בביטוחים בריאות פרטי:
– ניתוחים השתלות ותרופות
– ניתוחים בחו"ל
– תרופות שלא בסל הבריאות
– ייעוציים ובדיקות
– תרופות בהתאמה אישית
– רפואה אלטרנטיבית,
– טיפולים בטכנולוגיות מתקדמות
– אבחון מהיר
– ניהול רפואי אישי

ביטוחי בריאות עובדים על בסיס השיפוי, זאת אומרת שאם עברתם ניתוח או שרכשתם תרופה שלא בסל הבריאות, במקרה כזה חברת הביטוח תפצה אתכם לפי תנאי הפוליסה.
לפוליסת הבריאות ישנו ערך גדול והוא השקט הנפשי שהיא מספקת עבורנו.
בכדי לרכוש בפוליסה בריאות מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע.

שלח הודעה
Scan the code
היי, אשמח לעזור לכם :)